Reklamace
Reklamace/Vrácení zboží
Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?
- Kupující je povinen reklamaci nahlásit u prodávajícího po zjištění vady zakoupeného zboží a to na e-mail [email protected]
- Prodávající se dohodne s kupujícím na vyzvednutí balíčku, podle toho jaký problém je spojen s reklamováním zboží.
- Reklamované zboží je zpracováno v průběhu 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné. Pokud výměna nebude možná (např. chybějící výrobek na skladě) – vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
Vrácení zboží
Krok za krokem – jak vrátit výrobek?
- Kupující je povinen po zjištění vady zakoupeného zboží oznámit prodávajícímu reklamaci e-mailem na [email protected].
- Kupující je povinen zaslat zboží spolu s dokladem o zaplacení na adresu prodávajícího:
DaDaboom, Závodní 264/45, 027 43 Nižná nad Oravou, Slovensko - Reklamované/vrácené zboží se zpracuje do 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
V případě oprávněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno. Pokud výměna není možná (např. výrobek není na skladě) – vrátíme vám hodnotu ceny výrobku.
Pamatujte!
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte služby kurýra nebo pošlete balík poštou s potvrzením o odeslání. Neposílejte nám zásilky na dobírku.