Powered by Smartsupp

📦 Doprava zdarma při nákupu nad 4 000 Kč! 📦

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky – DaDaboom s.r.o.

Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami, prodávajícím a kupujícím při prodeji zboží na webové stránce elektronického obchodu www.dadaboom.cz, tj. mezi společností DaDaboom, s.r.o., IČO: 52205258, se sídlem Závodní 264/45, 027 43 Nižná, zapsanou v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Žilině, oddíl: Sro, vložka č. 71668/L, jako prodávajícím (dále jen „prodávající“ nebo „DaDaboom“) a na druhé straně kupujícím, kterým může být spotřebitel (dále jen „kupující“).

Kontaktní údaje a dodací adresa prodávajícího:

DaDaboom, s.r.o., Závodní 264/45, 027 43 Nižná, Slovenská republika
E-mail: [email protected]
Tel.: +421 915 110 514

Dozorový orgán:

Inspektorát SOI pro Žilinský kraj, Predmestská 71, 011 79 Žilina 1
E-mail: [email protected]
Web: www.soi.sk
Tel.: 041/7632 130

Tyto VOP upravují nákup a prodej zboží prostřednictvím elektronického obchodu www.dadaboom.cz a určují pravidla registrace a používání uživatelských účtů.

Registrace v e-shopu je dobrovolná. Zákazník, který se zaregistruje, získává výhody, jako je rychlejší nákup bez nutnosti opětovného zadávání údajů, přehled o svých objednávkách a přístup k exkluzivním slevám nebo akcím dostupným pouze pro registrované uživatele.

Objednávka

Prodávající uzavírá kupní smlouvu s kupujícím prostřednictvím objednávky, kterou kupující uskuteční na webové stránce www.dadaboom.cz, e-mailem na adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +421 915 110 514.

Předmětem objednávky je zboží, které si kupující vybral z dostupné nabídky obchodu. Kupující může zadat objednávku bez registrace vlastního uživatelského účtu (tzv. nákup bez registrace).

Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a Reklamačním řádem prodávajícího, seznámil se s jejich obsahem a souhlasí s nimi v plném rozsahu.

Po přijetí objednávky prodávající vydá kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky, označené jako „Potvrzení objednávky“, a to e-mailem nebo telefonicky. Automatické oznámení o přijetí objednávky v elektronickém systému prodávajícího se nepovažuje za potvrzení objednávky. Potvrzení objednávky obsahuje tyto informace:

dostupnost a datum dodání zboží,

název a cenu zboží,

cenu dopravy,

adresu místa dodání zboží spolu s jménem kontaktní osoby,

podmínky a způsob dopravy.

Prodávající není povinen vybavit objednávku, pokud kupující uvedl nesprávné nebo neúplné údaje nebo neuhradil platbu do 5 kalendářních dnů od výzvy prodávajícího.

V případě, že se zboží stane nedostupným v čase do vybavení objednávky (odeslání zboží kupujícímu), má prodávající možnost odstoupit od smlouvy (zrušit objednávku) bez uvedení důvodu. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího o zrušení objednávky e-mailem.

Potvrzením objednávky prodávajícím dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, přičemž tyto VOP se stávají její neoddělitelnou součástí.

Faktura (daňový doklad) není součástí dodávky zboží, zasíláme ji automaticky po dodání zboží na e-mail, který kupující uvedl při vytváření objednávky. Kupující výslovně souhlasí s tímto způsobem zasílání daňového dokladu při akceptování těchto VOP. Tento způsob zasílání faktury přispívá k ochraně životního prostředí.

Dodání zboží

Seznam zboží na webové stránce elektronického obchodu provozované prodávajícím je katalogem běžně dodávaného zboží a prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všeho uvedeného zboží. Dostupnost zboží je uvedena u každé položky v části „Dostupnost“ a bude kupujícímu potvrzena na jeho žádost.

Datum odeslání uvedené v rekapitulaci objednávky představuje předpokládaný datum odeslání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změnit termín dodání a informovat o této změně kupujícího v rámci původní dodací lhůty.

Kupující má možnost osobního převzetí zboží na dodací adrese prodávajícího.

Zboží doručí na adresu kupujícího přepravní společnost GLS nebo na výdejní místo Packeta, podle výběru kupujícího.

Zboží v hodnotě vyšší než 4000 CZK  (slovy: čtyři tisíce korun českých) v rámci jedné objednávky dodává prodávající na vlastní náklady. V ostatních případech je kupující zodpovědný za výši poštovného, která je uvedena v rekapitulaci objednávky.

Ceny a způsob platby

Ceny zboží jsou uvedeny v CZK a jsou konečné, včetně všech souvisejících daní a poplatků.

Kupující si může vybrat z následujících způsobů platby:

platba v hotovosti kuriérské službě v místě doručení (dobírka),

bankovní převod,

online platba kartou,

Apple Pay,

Google Pay,

online bankovní převod.

Bezpečná platba prostřednictvím platební brány Comgate.

Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnuté zboží v lhůtě uvedené v potvrzení objednávky, nejpozději však při převzetí zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny zboží v obchodě, uvádět do prodeje nový zboží, vyhlašovat a rušit slevové akce nebo tyto akce měnit, přičemž tyto změny nemají vliv na práva kupujícího vyplývající z již potvrzené objednávky nebo uzavřené smlouvy.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající je povinen dodat na základě objednávky potvrzené prodávajícím kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě, termínu a zabalit ho způsobem potřebným k ochraně během přepravy, zajistit, aby dodané zboží splňovalo platné právní předpisy České republiky.

Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodané zboží.

Odpovědnost prodávajícího za vady zboží

Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, kupující má právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. Prodávající je povinen odstranit vadu bez zbytečného odkladu.

Namísto odstranění vady může kupující požadovat výměnu zboží nebo, pokud se vada týká pouze součásti zboží, výměnu součásti, pokud prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.

Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezchybné, pokud to kupujícímu nezpůsobí vážné obtíže.

Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva náleží kupujícímu, pokud jde o odstranitelnou vadu, ale pokud kupující nemůže zboží řádně užívat pro opakované výskyty vady po opravě nebo pro větší počet vad.

Pokud se vyskytnou jiné neodstranitelné vady, kupující má nárok na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen zakoupené nebo objednané zboží převzít, zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na dodání zboží, potvrdit v dodacím listu převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem jím pověřené osoby, nepoškodit dobré obchodní jméno prodávajícího.

Kupující má právo na dodání zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu, na jeho zabalení způsobem potřebným k ochraně během přepravy a dodání na místo dohodnuté smluvními stranami v potvrzení objednávky.

Nabytí vlastnictví a přechod odpovědnosti za škodu na zboží

Kupující nabývá vlastnické právo k zboží až úplným zaplacením kupní ceny za zboží.

Odpovědnost za škodu na zboží přechází na kupujícího při převzetí zboží.

Osobní údaje a jejich ochrana

Prodávající se zavazuje respektovat soukromí kupujícího a zacházet s jeho osobními údaji v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Aby mohl prodávající poskytovat kupujícímu hodnotné služby, musí znát některé osobní údaje kupujícího. Tyto údaje jsou chráněny před zneužitím a zpracovávány v souladu s nařízeními GDPR (General Data Protection Regulation) a Zákonem o ochraně osobních údajů.

Pokud je kupující fyzická osoba (nepodnikatel), je nutné, aby pro svou identifikaci oznámil prodávajícímu své jméno a příjmení, datum narození, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, adresu pro doručování (pokud je jiná), telefonní číslo a e-mailovou adresu.

Pokud je kupující právnická osoba nebo živnostník, musí pro účely identifikace oznámit prodávajícímu své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČ DPH, adresu pro doručování (pokud je jiná), telefonní číslo a e-mailovou adresu.

Ochrana a zpracování osobních údajů kupujícího se řídí podmínkami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách elektronického obchodu (https://www.dadaboom.sk/ochrana-osobnych-udajov/), kde jsou podrobně popsány účely zpracování, doba uchovávání údajů, právní základ zpracování a práva kupujícího týkající se zpracování jeho osobních údajů.

Prodávající se zavazuje, že údaje kupujícího neposkytne bezdůvodně třetí osobě. Osobní údaje budou zpracovány pouze pro účely realizace objednávky, vyřizování reklamací, zasílání zpráv o stavu objednávky, jakož i pro další služby, které souvisejí s obchodním vztahem mezi kupujícím a prodávajícím.

Údaje o nákupu kupujícího (potřebné pro zajištění dodání zboží, vyřizování reklamací a dalších služeb) jsou uloženy v zabezpečené databázi a prodávající se zavazuje, že tyto informace neposkytne žádné třetí straně bez souhlasu kupujícího, kromě případů, které vyplývají ze zákona.

Změny osobních údajů může kupující provést zasláním informačního e-mailu prodávajícímu nebo úpravou údajů ve svém zákaznickém účtu.

Odesláním objednávky kupující vyjadřuje souhlas s tím, že prodávající může zasílat zprávy o činnosti, které se týkají realizace objednávky a zákaznických služeb (např. potvrzení objednávek, informace o stavu objednávky apod.), bez předchozí žádosti kupujícího o zaslání těchto zpráv. Tento souhlas se považuje za udělený i v případě zasílání informačních zpráv týkajících se přímých marketingových aktivit, pokud kupující nevznesl námitky proti zpracování těchto údajů pro marketingové účely (více informací o možnostech odhlášení se ze zasílání obchodních zpráv je uvedeno v sekci ochrany osobních údajů na stránkách prodávajícího).

Odstoupení od kupní smlouvy (zrušení objednávky)

Odstoupení ze strany prodávajícího: Prodávající je oprávněn odstoupit od potvrzené objednávky, pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud došlo k výrazné změně ceny ze strany dodavatele zboží, nebo z důvodu zjevné vady ceny zboží. Prodávající o této skutečnosti bezodkladně informuje kupujícího a vrátí mu již zaplacenou kupní cenu za zboží uvedené v potvrzené objednávce.

Odstoupení ze strany kupujícího před odesláním zásilky: Kupující je oprávněn odstoupit od potvrzené objednávky bez uvedení důvodu kdykoli před odesláním zásilky, a to e-mailem, SMS zprávou nebo telefonicky, bez jakýchkoli sankcí. Pokud kupující zaplatil za zboží předem, prodávající vrátí zaplacenou kupní cenu bezhotovostním převodem na účet kupujícího určený kupujícím, a to do 30 dnů ode dne přijetí odstoupení od smlouvy.

Odstoupení ze strany kupujícího po převzetí zboží: Kupující je oprávněn odstoupit od potvrzené objednávky do 30 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu v souladu s čl. § 7 odst. 1 písm. a) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího.

Postup při odstoupení od kupní smlouvy: Při odstoupení od kupní smlouvy podle předchozího odstavce je nutné dodržet tento postup:

Kupující zašle prodávajícímu e-mail nebo dopis obsahující řádně vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (Formulář ke stažení) nebo zašle prodávajícímu e-mail nebo dopis v tomto znění: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne (den, měsíc, rok) č. (číslo objednávky) a žádám vrácení částky zaplacené za zboží na účet č. (správné číslo účtu)". Uvede také své jméno, adresu a aktuální datum.

Kupující zašle zboží prostřednictvím jím zvolené zásilkové/přepravní služby nebo doručí zboží osobně do sídla prodávajícího, přičemž náklady na dopravu si hradí sám. Doporučujeme, aby vrácené zboží bylo v původním a nepoškozeném obalu a nepoužité, v každém případě však musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství).

Zboží na dobírku prodávající nebere zpět.

Vrácení peněz: Pokud jsou splněny všechny výše uvedené podmínky pro vrácení zboží, prodávající zašle kupujícímu zaplacenou kupní cenu bankovním převodem na účet nejpozději do 14 dnů od fyzického přijetí vráceného zboží.

Podmínky pro odstoupení: V případě, že některá z výše uvedených podmínek nebude splněna, prodávající nebude moci akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a vrátí zboží na náklady kupujícího.

Potvrzení informovanosti kupujícího: Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že prodávající si včas a řádně splnil informační povinnost podle § 3 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího.

Omezení při odstoupení od smlouvy: Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je:

prodej zboží, jehož cena závisí na cenových pohybech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

prodej zboží vyrobeného podle specifických požadavků spotřebitele, zboží na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,

prodej zboží, které se rychle kazí nebo podléhá zkáze,

prodej zboží v ochranném obalu, který není vhodný pro vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání poškozen,

prodej zboží, které může být vzhledem k jeho povaze po dodání neodlučitelně smícháno s jiným zbožím.

Reklamace a stížnosti

Pokud se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční lhůtě vady, kupující může uplatnit reklamaci podle platných právních předpisů.

Kupující je povinen po zjištění vady zakoupeného zboží oznámit reklamaci prodávajícímu e-mailem na adresu [email protected].

Kupující je povinen zaslat reklamované zboží na dodací adresu prodávajícího:
DaDaboom, s.r.o.
Závodní 264/45
027 43 Nižná
Slovenská republika
Kontaktní telefonní číslo: +421 915 110 514

Reklamace se vyřizují do 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

V případě oprávněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo nahrazeno jiným (plnohodnotným) zbožím. Pokud oprava nebo výměna zboží není možná (např. z důvodu nedostupnosti zboží na skladě), prodávající vrátí kupujícímu hodnotu ceny výrobku.

Řešení sporů

Kupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se stížností, návrhem nebo žádostí o nápravu (e-mailem na [email protected]), pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, objednávku nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na tuto žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dní od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů.

Spotřebitel může využít služby orgánu alternativního řešení sporů (ARS), jímž jsou orgány a oprávněné právnické osoby uvedené v § 3 zákona č. 391/2015 Sb. O podání žádosti se může spotřebitel informovat způsobem uvedeným v § 12 uvedeného zákona.

Spotřebitelé mohou podat stížnost také prostřednictvím evropské platformy alternativního řešení sporů (RSO), která je dostupná online na adrese Online Dispute Resolution.

Alternativní řešení sporů je určeno pouze pro spotřebitele – fyzické osoby, které při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekonají v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se obvykle neuplatňuje na spory, jejichž hodnota nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat poplatek za zahájení alternativního řešení sporu do maximální výše 5 EUR včetně DPH.

Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Povinnost písemného oznámení změn těchto podmínek je splněna jejich umístěním na webové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

Strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat formou e-mailových zpráv.

Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, které nejsou výslovně upraveny těmito obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu, zákona č. 40/1964 Sb. (občanský zákoník), zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku, jakož i souvisejícími předpisy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti uzavřením kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.