Zavolejte nám: +421 915 110 514

Doručení Zdarma při nákupu nad 4000 Kč

Reklamace

Reklamace

Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?

  • Kupující je povinen reklamaci nahlásit u prodávajícího po zjištění vady zakoupeného zboží a to na e-mail info@dadaboom.cz
  • Reklamované zboží je kupující povinen spolu s dokladem o úhradě zboží zaslat na adresu prodávajícího:
    DaDaboom, Závodní 264, 027 43 Nižná nad Oravou, Slovensko
  • Reklamované zboží je zpracováno v průběhu 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
    V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné. Pokud výměna nebude možná (např. chybějící výrobek na skladě) – vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

Pamatujte!

Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte služby kurýra nebo pošlete balík s potvrzením odeslání. Neposílejte nám zásilky na dobírku.

Doprava ZDARMA

Při každem nákupu nad 4000 Kč máte dopravu zdarma

Bezproblémová výměna

Bezproblémová výměna zboží do 14 dnů

Jenom kvalitní zboži

Certifikované zboží s ověřenou kvalitou

100% Bezpečná platba

Zabezpečená platba kartou MasterCard / Visa