Reklamace

Reklamace

Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?

  • Kupující je povinen reklamaci nahlásit u prodávajícího po zjištění vady zakoupeného zboží a to na e-mail info@dadaboom.sk
  • Reklamované zboží je kupující povinen spolu s dokladem o úhradě zboží zaslat na adresu prodávajícího:
    DaDaboom, Závodní 264, 027 43 Nižná nad Oravou, Slovensko
  • Reklamované zboží je zpracováno v průběhu 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.
    V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné. Pokud výměna nebude možná (např. chybějící výrobek na skladě) – vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

Pamatujte!

Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte služby kurýra nebo pošlete balík s potvrzením odeslání. Neposílejte nám zásilky na dobírku.